کالای خواب برجیس با ربع قرن تجربه در فروش و خدمات کالای خواب در ایران به صورت نوین،پخش کالای خواب با قیمت مناسب و ارائه سرویس های خواب با تکنولوژی جدید بخشی از خدمات کالای خواب برجیس می باشد.

گروه کالای خواب  برجیس بر این باور است که موفقیت ما در گروه رضایت مشتری بوده، پس تمام توان خود  برای بهبود ارزش رضایت مندی مشتری استفاده خواهیم نمود.

شعار  تشک  برجیس همیشه به سوی یک هدف  بوده: ارائه کالای خواب لوکس و باکیفیت به مشتریان

کالای خواب برجیس به عنوان یک رکن اساسی به مشتری خود احترام گذاشته و معتقدیم با ارائه محصولات تشک و کالای خواب خوب و استاندارد به همراه جلب  رضایت مصرف کننده به سود آوری مورد نظر دست خواهیم یافت.

کالای خواب

کالای خواب  برجیس بر این باور است که خواب  راحت، مقدمه یک زندگی و روز موفق است. بنابراین گروه برجیس سعی نموده که  اسباب و کالای خواب راحت و مناسب و آرامی برای مصرف کنندگان فراهم آورد.

کالای خواب برجیس از مواد و پارچه های با کیفیت تهیه می شوند که برای سلامتی و راحتی مصرف کنندگان مناسب باشد. تشک و کالای خواب برجیس در چند گروه عرضه می شود تا مصرف کننده بتواند محصول مناسب با نیاز و خواسته خود انتخاب کند. همچنین کالای خواب برجیس برای کودکان و فرزندان شما عزیزان نیز محصولاتی مناسب ارائه کرده است که کودکان شما بتوانند در دنیای کودکانه خود تشک و کالای خواب دلخواه خود را از مجموعه برجیس انتخاب نمایند.

کالای خواب برجیس با شعبه ها و نمایندگی های زیادی است که شما به راحتی می توانید کالای خواب مناسب با خودتان را از بین محصولات جستجو و با محصولات دیگر مقایسه کنید و در نهایت بهترین کالای خواب را انتخاب نمایید. کالای خواب برجیس مفتخر به ارائه کالای خواب عروس، کالای خواب کودکان، کالای خواب نوجوان  و…می باشد که با طرح و رنگ به روز مورد پسند تمام افراد مختلف می باشد.

کالای خواب برجیس یکی از معتبر ترین برندهای کالای خواب در جهان و از جمله ایران می باشد که با تامین کالای خواب از معتبر ترین شرکت های خارجی و با کیفیت جنس بالا می باشد.

کالای خواب شامل، تشک(تشک یکنفره، تشک دونفره، تشک مسافرتی، تشک طبی و…)،کاور تشک، لحاف،بالش،پتو، روتختی و…  در  طرح و رنگ متنوع  و به روز که از مهمترین اجزای در اتاق خواب می باشند.

همه ی ما دوست داریم که بعد از یک روز پر مشغله، استراحتی آرام و بدون دغدغه داشته باشیم.که  برای داشتن خواب، خوب وآرام باید بدانیم از چه کالای خوابی با چه جنس و برندی استفاده کنیم. باید بدانیم که کالای خواب مناسب و استاندارد چیست.

پزشکان متخصص کالای خواب معتقد هستند که مثلا بالش خوب و استانداردکه مهمترین قلم در کالای خواب می باشد باید دارای استاندارد باشد. به نظر محققان کالای خواب بالش هر  فرد باید نه آنقدر  سفت باشد که به گردن سر و ستون فقرات فشار بیاورد و نه آنقدر نرم که سر داخل بالش  فرو رود و به ناحیه سر و گردن صدمه وارد کند.

داشتن خواب آرام تماما به داشتن کالای خواب استاندارد بستگی دارد.استفاده از یک تشک خوب و راحت، با اندازه مناسب در میان دیگر کالاهای خواب حرف اول و مهم را در میان سایر کالای خواب می زند.در خرید کالای خواب ابتدا باید یک تشک مناسب انتخاب کرد. برای انتخاب ابتدا بدانیم که تشک مناسب سن و  وزن ما کدام می باشد.

از نظر کارشناسان کالای خواب، تشک مناسب تشکی است که ارتفاع آن کم نباشد و از سطح تخت خواب بالا بیاید. در تشک معمولی ارتفاع تشک معنا ندارد  ولی منظور در تشک های طبی و فنری موجود در بازار است که با ارتفاع های مختلفی به بازار عرضه می شود.

از نظر پزشکان کالای خواب،تشک نباید آنقدر سفت باشدکه انحنای کمر هنگام خواب و استراحت از بین برود  و نه آنقدر تشک نرم باشد که باعث بیشتر شدن انحنای کمر فرد شود.

کالاهای خوابی که از جنس پنبه هستند عمر مفید کمتری نسبت  به دیگر کالای خواب  متشکل از مواد و الیاف مصنوعی دارد. اما برای پوست مفید بوده.

در هنگام خرید کالای خواب پیشنهاد می شود که به نام و برند و علامت تجاری که به صورت لیبل به محصولات کالای خواب دوخته شده توجه شود.در خرید کالای خواب مخصوصا تشک که از  اقلام مهم کالای خواب می باشد، لازم است که قبل از خرید تست شود و به این صورت که روی تشک بنشینید و لحظه ای دراز بکشید.تا میزان راحتی و ارامش ان تست شود.مجموعه کالای خواب برجیش سعی بر این دارند که  با در نظر گرفتن انتظارات مصرف کننده، بهترین محصولات را تهیه و ارائه نمایند. تنوع رنگ و طرح و کیفیت بالای کالای خواب برجیس از جمله مزایای کالای خواب ما می باشد.