بالش طبی آرتروز گردن

بالش طبی آرتروز گردن

بالش طبی آرتروز گردن بالش طبی آرتروز گردن نوعی بالش فومی با لبه های نرم است. این بالش

بالش طبی آرتروز گردن

بالش طبی آرتروز گردن نوعی بالش فومی با لبه های نرم است. این بالش دارای فوم ماساژدهنده به عنوان تکیه گاه پایدار برای گردن و یک فوم هوشمند به عنوان یک تکیه گاه اضافی و راحت است. معمولا، این نوع بالش به چهار قسمت تقسیم می شود:

بالش طبی آرتروز گردن

بالش طبی آرتروز گردن

در بالا یک لبه باریک وجود دارد که به فیبر نرم در مرکز می رسد، یک لبه پهن در طرف دیگر وجود دارد که فاصله آن تا مرکز بالش بیشتر است و در پایه بالش یک فیبر متوسط وجود دارد. در طراحی بالش سه روش مختلف برای محافظت از گردن به هنگام خواب وجود دارد: گردن روی لبه پهن و فیبر نرم، گردن روی لبه نرم و فیبر نرم یا گردن روی فیبر متوسط قرار می گیرد.
بالش طبی آرتروز گردن با طراحی منحصر به فردی که دارد برای تنظیم گردن و سر عالی است. همچنین این نوع بالش در مقایسه با بالش های تراکم بالای دیگر، گوش درد ایجاد نمی کند. بالش طبی آرتروز گردن به درمان آسیب ناشی از ضربه، سردرد های تنشی، آرتروز و حتی کمر درد کمک می کند. این نوع بالش نه فقط برای کسانی که از گردن درد رنج می برند مناسب است، بلکه همچنین از این که افراد سالم دچار این مشکلات شوند، جلوگیری می کند. بالش وضعیت گردن فرد را درست می کند و باعث کمتر شدن درد گردن می شود حتی اگر آن را از بین نبرد. بالش های طبی آرتروز گردن در اندازه های استاندارد هستند ولی بالش های سفری آن در اندازه های نصف اندازه استاندارد در بازار وجود دارند.

Pin It

ثبت دیدگاه