تشک طبی برجیس

تشک طبی برجیس

تشک طبی برجیس با سلام به بازدیدکنندگان تشک برجیس امروزه با وجود انواع برند های تشک  خیلی از

تشک طبی برجیس

با سلام به بازدیدکنندگان تشک برجیس امروزه با وجود انواع برند های تشک  خیلی از ما دغدغه انتخاب تشک مناسب را داریم و بار ها از خود می پرسیم که تشک طبی چه نوع تشکی می باشد و نشانه های یک تشک طبی چیست و از کجا بفهمیم تشک طبی می باشد.

ابتدا باید به این نکته توجه کرد که یک تشک می تواند برای شما نامناسب باشد در صورتکی که برای دیگری یک تشک طبی مناسب باشد.تشک طبی برای هر فرد ویژگی خاص خود را دارد برای دانستن اینکه کدام تشک برای هر بیمار خاص مناسب است معاینه بیمار توسط تیم طب فیزیکی و توانبخشی شامل متخصص طب فیزیکی و توانبخشی فیزیوتراپیست کاردرمانگر کمک کننده خواهد بود.

تشک طبی برجیس

برخی بر این باور هستند که تشک باید سفت و سخت باشد که این فکر نامناسبی هست چونکه بهترین تشک، تشک نیمه سفت می باشد.در گالری تشک و کالای خواب  برجیس نمونه های تشک استاندار و طبی  قابل مشاهده می باشد که تشک طبی برجیس از نوع فنری دارای ساختاری ۱۰۰ درصد طبی فنری دارد.تشک طبی دارای فنر از نوع متصل بوده و توسط فریم وساپورت های ام شکل و لایه های ویژه تقویت شده است. و این تشک دارای تحمل وزن بالا می باشد و مناسب افرادی می باشد که از ناحیه کمر دچار مشکل هستند.

در تشک های طبی برجیس از الیاف و پارچه های بکار رفته در تولیدات محصولات رویال مرتبا در برابر چیرگی میکروبهای ناخواسته ایجاد حفاظت می کند.از شعله ور شدن ممانعت مینماید..لایه های داخلی مورد استفاده در تشک برجیس  آب را به خود جذب نمی نمایند و از پوسیدگی زود هنگام پارچه جلوگیری می نمایند.

با تشکر: تشک برجیس

 

Pin It

ثبت دیدگاه