تشک طبی فنری

تشک طبی فنری

تشک طبی فنری با سلام امروز سایت کالای خواب برجیس، شما عزیزان رو با یکی دیگر از تشک

تشک طبی فنری

با سلام امروز سایت کالای خواب برجیس، شما عزیزان رو با یکی دیگر از تشک ها آشنا خواهد نمود.یکی از انواع تشک، تشک طبی فنری می باشد.تشک طبی فنری، تشکی است که خصوصیات تشک فنری را دارد اما به مراتب  فنر این تشک سختر و فشرده تر می باشد،و راحتی تشک‌ فنری را ندارد. تشک‌ها معمولا به افرادی که ناگزیرند زمان زیادی در بستر بمانند توصیه می‌شود چون سفتی سطح آنها مانع خواب رفتن دست و پای افراد می‌شود.

تشک طبی فنری

تشک طبی فنری

تشک طبی و فنری برجیس مناسب برای افراد تا وزن ۱۱۰ کیلو می باشد که مناسب برای کسانی است که چه مشکل کمردرد ندارند و هم افرادی که مشکل کمردرد خفیف دارند توصیه می گردد .تشک هاط طبی فنری به خاطر راحتی و همچنین طول عمر بیشتری که دارند در بین خریداران بیشترین استفاده و انتخاب را دارند.

 پیشنهاد تشک برجیس به افرادی که قصد خرید تشک راحت نرم و قیمت اقتصادی دارند از این سری تشکها است که سلامتی حین خواب هم تضمین میشود .

در بین محصولات ما تشک کامفوتر  نرم با حالت ارتجاعی مناسب دارای فنرهای بونل قوی از جنس کربن که سطح فوق العاده متناسبی را برای وزن های پائین ایجاد نموده و آسایش ودوام را برای شما به ارمغان می آورد.کامفورتر با داشتن پارچه آکتی گارد فرمول جدید مبارزه با میکروب وحشرات ذره بینی آلودگی را از بین میبرد.از ویژگی های منحصر به فرد این تشک که هر فردی را به خرید تشک فنری برجیس ترغیب میکند ٫ ساختار و اسکلت بندی مستحکم ، قیمت مناسب ، پارچه ژاکارد پلی کتان ضد حساسیت می باشد.پوشش آکتی گارد فابریک هماهنگ با نسل جدید پلی استرپرکننده وعایق حرارتی قابل نفوذ نسبت به هوا از ویژگی مهم این تشک از برند برجیس می باشد.

خریداران عزیز که دوستار سلامتی خود و خانواده می باشند می توانند ار محصولات ما دیدن کنند و یا از طریق ادرس و همچنین نمایندگی های سطح کشور مراجعه و یا تماس حاصل نمایند تا با مشاوره رایگان متخصصان در امورد تشک و کالای خواب بهرمند بشوید و تشک مناسب با وزن و وضعیت جسمانی خود انتخاب نمایید

با تشکر:تشک برجیس

Pin It