تنگی نفس در خواب

تنگی نفس در خواب

تنگی نفس در خواب: سلام به دوستداران همیشکی تشک برجیس شاید خیلی از نزدیکانمان موقعی که ارام بری

تنگی نفس در خواب:

سلام به دوستداران همیشکی تشک برجیس شاید خیلی از نزدیکانمان موقعی که ارام بری روی تشک و رختخواب خود خوابیده اند به ناگاه دچار تنگی نفس در خواب می شوند.این موردی است که اغلب، نه به طور انحصاری، با اضافه وزن پیوند دارد و باعث می شود کیفیت خواب شما تضعیف شود. تنگی نفس در خلال خواب ، باعث می شود که شخص به طور ناگهانی تنفسش قطع شود و دوباره شروع به نفس کشیدن کند، که بیشتراوقات همراه با خرناس کشیدن با صدای بلند است در واقع قطع آن به علت مسدود شدن مجاری ورودی هوا به ریه است.

 

تنگی نفس در خواب

وقتی که بری روی تشک خوابیده ایم و به خواب می رویم ، ماهیچه های گردن ضعیفتر می شود و سنگینی وزن و فشار به گردن ممکن است باعث شود که مسیر هوا به طور موقت قطع شود. این اتفاق اغلب برای افرادی می افتد که اضافه وزن دارند.شدت این مشکل به طرز گسترده ای متفاوت است. که برای بعضی افراد به ندرت پیش می آید.حتی افرادی که دچار تنگی نفس هستند، از خفیف گرفته تا شدید، هر بار که موقع خواب، تنفسشان قطع می شود از خواب بیدار نمی شوند، ولی قطع کوتاه مدت تنفس، کیفیت خواب انها را کاهش می دهد و ممکن است باعث شود وقتی که از تشک بیرون می آید و بیدار می شود با اینکه تما شب بر روی تشک و رختخواب خود خواب بوده، باز احساس خستگی کند.

اگر شک دارید که ایا شما هم دچار همچین وضعیتی هستید یا خیر، با پزشک مشورت کنید تا ترتیب آزمایش هایی به خصوص را برای شما بدهدواین دلیل خوب برای از دست دادن کمی وزن هم هست

 

 

کلمات کلیدی :

تنگی نفس در خواب,

تشک ,

تشک برجیس,

تشک و رختخواب,

رختخواب,

تختخواب,

کیفیت خواب,

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: تشک برجیس

Pin It

ثبت دیدگاه