ضرورت خواب دیدن

ضرورت خواب دیدن

ضرورت خواب دیدن: سلام به همراهان همیشکی تشک برجیس امروز در مورد ضرورت خواب و خواب دیدن مطلبی

ضرورت خواب دیدن: سلام به همراهان همیشکی تشک برجیس امروز در مورد ضرورت خواب و خواب دیدن مطلبی گرد اوری شده که تقدیم شما می شود:

برای برقراری تعادل جسمانی و احساسی خواب ها لازم هستند.حتی اگر آنها  را به یاد نیاوریم. در گذشته اعتقاد داشتن بی خوابی مضر است، چون مارا از نعمت خواب محروم می کند، اما امروزه معتقدند که بی خوابی مضر است، چون ما را از خواب  دیدن محروم می کند. بسیاری از اختلالات شخصیتی ناشی از کمبود و یا محرومیت از خواب  دیدن است.افرادد کمی  بدون خواب دیدن می توانند بیش از ۷۲ ساعت را تحمل کنند.

یکی از خطرهای استفاده از الکل این است که  مدت خواب  دیدن را کاهش می دهد. وقتی  فرد الکلی ، اعتیاد خود را ترک می کند، به طور تقریبی ۱۰۰ درصد زمان خوابش به خواب  دیدن سپری می شود. زمانی که  از خواب بدون رم محروم می شویم، به نظر نمی آید بدن به جبران خواب از دست رفته نیاز داشته باشد. شاید بدن با خردی که دارد، چیزی را می داند که  ذهن هنوز قادر به درک آن نیست.

ضرورت خواب دیدن

بچه ها و ضرورت خواب دیدن

پژوهش ها نشان می دهد که خواب رم، مربوط به رشد مغز ست.نوزادهایی که زود متولد می شوند ، ۷۵ درصد زمان خواب را در حالت رم سپری می کنند،  در صورتی که نوزادانی که به طور طبیعی متول د شده اند، ۵۰ درصد زمان خواب و کودکان پنج ساله بین ۲۵ تا ۳۰ درصد را در این حالت سپری می کنند.

در بزرگسالی ، این میزان به ۲۰ درصد می رسد که میان بیشتر بزرگسالان مشترک است. در افراد بالای ۶۰ سال و پیرتر، این میزان به ۱۵ درصد می رسد. محتوای خواب با افزایش سن تغییر می کند، بچه ها  بیشتر خواب حیوانات مانند ببر، پلنگ، شیر، مار، عنکبوتمی  بینند.با بزگتر شدن ، این نوع خواب ها کمتر و کمتر می شود، تا در بزرگسالی که چنین خواب هایی به ۸ درصد می رسد.

 

Pin It

ثبت دیدگاه