مشخصات تشک خوب

مشخصات تشک خوب

مشخصات تشک خوب با سلام خدمت باز دیدکنندگان سایت تشک برجیس امروزه می بینیم که ما نسبت به

مشخصات تشک خوب

با سلام خدمت باز دیدکنندگان سایت تشک برجیس

امروزه می بینیم که ما نسبت به گذشته به تشک و کالای خواب خود و فرزندان بیشتر اهمیت می دهیم  و دنبال این هستیم که بهترین تشک که از همه جهت دارای استاندار باشد را برای خانواده انتخاب کنیم.

متخصصان تشک و کالای خواب برای انتخاب تشک خوب و مناسب یک سری ویژگی ها در نظر گرفته اند که با آشنایی این نکات می توان یک تشک مناسب و استاندارد انتخاب و خرید کرد.

مشخصات تشک خوب

مشخصات تشک خوب

پیش از اینکه به سراغ خرید تشک برویم باید ابتدا بدانیم چه تشکی مناسب وزن و قد ما می باشد.درجه سفتی و نرمی تشک چه مقدار باشد تا ما با تشک هنگام خواب احساس راحتی کنیم.اگر تشکی انتخاب کنیم که تمام بدن ما هنگام خواب در ان فرو رود مطمئنا در صبح هنگامی که از خواب بیدار می شوید احساس خوبی نخواهید داسشت و حس اینکه تمام بدن شما کوفته و خسته هست را دارید.

برعکس اگر تشکی انتخاب کنید که بسیار برای شما سفت باشد فشار بسیار زیادی به گردن و کمر خود هنگام خواب وارد می کنید .پس درجه سفتی و نرمی تشک بسیار حایز اهمیت می باشد.

یکی دیگر از نکات نوع الیاف به کار رفته در تشک می باشد.اگر نسبت به برخی الیاف حساسیت دارید بهتر است که تشکی را انتخاب کنید که ضد حساسیت و الرژی باشد. همچنین بهتر است برای فرزندان و کودکان خود نیز از تشکی اتفاده کنید که لطیف و ضد حساسیت باشد.جنس تشک نباید زود وا رفته و یا در مدت کوتاهی دچار ساییدگی شود.پس دوام تشک بسیار مهم می باشد.

پیش از خرید تشک، بهتر است یک تست خواب از تشک مورد نظر بگیرید.از فروشنده بخواهید که روی تشک برای مدتی دراز کشیده و انواع مدل خواب را روی تشک امتحان کنید.به فرم گردن و شانه و همچنین کمر و باسن خود وقتی که روی تشک قرار گرفته توجه کنید.

دنیای تشک و محصولات خواب بسیار گسترده و فریبنده  می باشد.خیلی از افراد بیشتر به برند سازنده تشک توجه می کنند که نمی توان اصل موضوع را در نظر نگرفت.

Pin It

ثبت دیدگاه