تاثیر موفقیت بر خواب

تاثیر موفقیت بر خواب: درست همانطور که نور تاریکی را روشن می کند، رضایت خاطر و خرسندی می

تاثیر موفقیت بر خواب: درست همانطور که نور تاریکی را روشن می کند، رضایت خاطر و خرسندی می تواند هر اختلالی و از جمله بی خوابی  را مرتفع سازد. این کلید ایجاد تعادل و هماهنگی در هر کاری است که  انجام می دهید. هدف ایورودا کمک به شماست تا  بدانید که از اگاهی خالص درست شده اید. طبیعت حکم می کند که  رها از ترس و بیماری باشید و تقدیر ماست تا در  زندگی به احساس موفقیت برسیم.در  ارایه راه حل برای مشکل بیخوابی لازم است در باره مفهوم موفقیت و شکوفایی شخصی بحث کنیم.

ایورودا در  بر خورد با هر مشکل در باره سلامتی به دو جنبه توجه  دارد. یکی انکه به بی تعادلی فیزیکی موجب ناراحتی توجه می کند و دیگر انکه عنصر جدیدی را مطرح می سازد که همان عنصر موفقیت و شکوفایی است.

تاثیر موفقیت بر خواب

تاثیر موفقیت بر خواب

در آیوردا به مفهومی به نام (داهارما) برمیخوریم.در داهارما بودن به معنای آنست که از دلیل وجودی خود اطلاع داشته باشید بدان معناست که معنا و مفهوم زندگی را درک کرده اید. در عالم هستی چیز اضافی وجود ندارد. همه کس و همه چیز از آن رو وجود داردتا مکانی را اشغال کند.همه چیز باید به هم جور در بیاید. اگر قرار بود که بی حکمت اینجا می بودید نظام عالم هستی خدشه دار می شد. برای اینکه در عالم هستی اتفاقی بیفتد شما و دیگران باید درگیر باشید.

البته بیخوابی در واقع یکی از مسایل دیرینه ای که با آن رو به رو بوده ایم .ایوردا منبع همه مشکلات را آگاهی می داند.اگاهی از ناراحتی، یک بیماری،اضطراب و نگرانی که زمینه ساز مسایلی از نوع خستگی و بی خوابی می شود.بنابراین بی خوابی ناشی از یک بی تعادلی است و اگر بخواهید ریشه انرا پیدا کنید، دلیلش موفق نشدن و نداشتن مقصود و منظور در زندگی است. بهتر بگوییم ، هدف وجود دارد اما ما آنرا نیافته ایم

Pin It