مدل آباژور جدید

مدل آباژور جدید:آباژورها لوسترهای پایه داری هستند که یکی از مهمانهای همیشگی منزل بویژه اتاق خواب های ما

مدل آباژور جدید:آباژورها لوسترهای پایه داری هستند که یکی از مهمانهای همیشگی منزل بویژه اتاق خواب های ما و فرزندانمان هستن که  می توانیم برای زیبایی بیشتر اتاق خواب از انها استفاده کنیم وامروزه اپاژوهای فانتزی مخصوص اتاق خواب کودک و غیره به بازار وارد می شود که با توجه  به سلیقه شخصی می توانید انها را خریداری کنید ولی در خرید آباژور این نکات را در نظر بگیرید:

شکل فیزیکی آباژور

اگر میزی را که برای قرار دادن زیر آباژور انتخاب کرده اید گرد یا مستطیل شکل است بهتر است کلاهک آباژور نیز با میز شما همخوان و هماهنگ باشد. در کل سعی کنید آباژوری بخرید که با رنگ و طرح و مدل میز شما همسان باشد.

پهنا و قطر آباژور

چون آباژور یک محصول تزیینی و فانتزی به حساب می آید در ساخت و تولید استاندارد خاصی وجود ندارد ولی قانون نانوشته ای هست که می گوید باید قطر و اندازه کلاهک آباژور بزرگتر از پایه آن باشد. این اختلاق اندازه می تواند یک تا چند سانتی متر باشد.

کاربرد آباژور

کاربری آباژور هم نکته بسیار مهمی است اگر آباژور در دکوراسیون شما فقط یک وسیله تزیینی به حساب می آید می توانید از آباژورهایی با کلاهک های تیره استفاده کنید که نور کمی از آنها به بیرون ساتع میشود. ولی اگر از آباژور بعنوان روشنایی می خواهید استفاده کنید باید آباژورهایی را انتخاب کنید که کلاهک های رنگ روشن دارند و نور زیادی به بیرون نشت می دهند.

مدل آباژور جدید

مدل آباژور جدید

مدل-آباژور-و-لوستر-۲ mo1801

اباژور فانتزی

اباژور فانتزی

انواع اباژور

انواع اباژور

آباژور

آباژور

 

 

 

Pin It