غلت زدن در خواب

غلت زدن در خواب: اغلب دراز کشیدن در  تشک و رختخواب و به خواب نرفتن  دشوار است. ممکن

غلت زدن در خواب: اغلب دراز کشیدن در  تشک و رختخواب و به خواب نرفتن  دشوار است. ممکن است ذهن آرام نگیرد و حتی جسم در ناراحتی به سر برد. در این صورت لازم نیست کار خاصی انجام دهید. به خاطر داشته باشید که هدف از خوابیدن وقتی که به روی تشک می رویم به در کردن خستگی و استرس است. به استناد آیور ودا ” خواب پرستار همه موجودات است” گاه ترمیم دیر کرد دارد. ممکن است استرس فراوانی در شما انباشت شده باشد و حالا لازم است که در شب تخلیه شود. ان کار ترمیمی یا خلاص شدن از استرس می تواند فعالیت ذهنی و  فیزولوژیایی بدن را افزایش دهد و در نتیجه ناراحتی جسمانی ،مشغله ذهنی و یا احساس اضطراب را به همراه داشته باشد. اگر شما چنین احساسی دارید، باید این احساس بیقراری را ناشی از کار ترمیمی بدانید. در برابر آن مقاومت نکنید و نگران آن نشوید. به جای آن با چشمان بسته به راحترین شکل ممکن بر روی تشک و و رختخواب خودتان دراز بکشید.

غلط زدن در خواب

غلط زدن در خواب

به هیچ چیز اهمیت ندهید، بگذارید ذهن شما به سادگی از جسم شما با خبر باشد. اجازه بدهید ترمیم به کار خود ادامه دهد.ممکن است گاهی همانطور که بر روی تشک دراز کشیده اید متوجه شوید که در بخشی از بدن خود احساسی دارید. در این صورت خیلی راحت به این بخش از بدن هود توجه کنید. هر آینه اختلالی در ذهن شما وجود داشته باشد این اختلال به شکلی خود را در جسم شما نشان می دهد. برای هر حادثه ذهنی یک حادثه جسمی وجود دارد و احساس چیزی جز اتقال یک اندیشه به یک حس نیست. وقتی توجه خود را از اندیشه به احساس جلب می کنید، قدرت احساس را متلاشی می کنید زیرا در این زمان فکر و احساس به یکدیگر متصل نیستند. شما این دو را از هم جدا می کنید.

غلت زدن در خواب

پس از مدتی ناراحتی جسمانی فروکش می کند و اگاهی شما متوجه  افکار دیگر و یا سایر بخشهای بدنتان می شود. اجازه بدهید این اتفاق بیفتد. همیم که اجازه می دهید آگاهی شما از یک حس به حس دیگر منتقل می شود، از یک شیوه ضد بی خوابی موثر استفاده کرده اید. پیش از آنکه  متوجه بشوید، اگاهی شما خود به خود از افکار، نقطه نظرهاو احساس ها به حالت عمق تر خواب منتقل شده است. پس می توانید خواب آرام و خوبی  بر روی تشک برای خود شروع کنید.

کلمات کلیدی:

تشک,

تشک و رختخواب,

رختخواب,

خواب,

ضد بی خوابی,

بی خوابی,

غلت زدن,

غلت زدن در خواب,

تشک برجیس

 

Pin It